La Cup Farners decideix en assemblea donar el seu vot d'investidura per al candidat d'ERC, Joan Martí

La CUP Farners decideix en Assemblea Oberta el suport a la investidura de Joan Martí com a alcalde

Una seixantena de persones han assistit a l’Assemblea Oberta de la CUP Farners aquest divendres a la plaça de l’Ajuntament.

Després de fer una valoració dels resultats de les eleccions municipals, en que s’ha reconegut que el poble ha votat per un canvi a l’alcaldia i que això suposa un gir històric després de més de vint anys de govern de CiU, s’ha ratificat en la necessitat de facilitar i ser part activa en aquest canvi.

Seguidament s’han explicat els contactes mantinguts aquesta setmana amb ERC i MES, i des-prés d’un torn llarg d’intervencions del públic s’ha acordat, per consens i sense necessitat de votació, donar suport a la investidura com a alcalde d’en Joan Martí, candidat d’ERC.

Davant les opinions expressades per alguns dels assistents sobre la conveniència de portar a Assemblea Oberta al carrer decisions tan transcendentals com el sentit del vot en la investidura de l’alcalde, la CUP Farners s’ha reafirmat en aquests actes de radicalitat democràtica, recordant que en aquests quatre anys s’han fet més de vint assemblees obertes, i en la necessitat de continuar insistint en el canvi de paradigma de la política, portant-la al carrer.

L’assemblea també ha comminat a la CUP a continuar les converses amb ERC i MES.

Els propers passos que farà la formació seran valorar la feina feta a l’oposició i al govern per cada grup, contrastar els programes per tal de detectar les divergències i els punts en comú, i definir els punts i temes programàtics primordials i prioritaris per la CUP per tal d’explorar les possibilitats d’un pacte de governabilitat.