Comunicat 15/06/19

En relació als fets del ple de dissabte i a les reaccions posteriors, la CUP Farners comuniquem:

1.Rebutgem de ple els insults i menyspreu rebuts aquests darrers dies als mitjans i a les xarxes. No els contestarem, no entrarem en aquest joc. Tothom té dret a protestar, però l’insult i el menyspreu són totalment inacceptables i es desqualifiquen per si mateixos.

2.Denunciem la manipulació dels mitjans dels vídeos i talls de veu del ple que donen a entendre situacions que no van anar com es relaten. Comminem a tothom a mirar els vídeos sencers i a fer les seves pròpies anàlisis.

3.Remarquem l’excepcionalitat de la protesta, que va superar totes les previsions i el funcionament del ple, deguda al gran descontentament de la població amb el pacte que s’havia anunciat hores abans, pels actors que el signaven i pel seu contingut. Recordem també que no vam ser els únics que vam convocar la gent al ple, que hi havia altres convocatòries d’altres partits i entitats.

4.Ens reafirmem en la demanda de més democràcia directa. El succeït posa en evidència les limitacions del funcionament partidista i la necessitat de consultar més a la gent, no només amb el vot cada quatre anys.