La CUP Farners presenta l’Estiu Crític, cicle de xerrades i documentals durant els 4 dijous de juliol

La CUP Farners ha organitzat per aquest juliol, un cicle de xerrades, cinema i documentals per a parlar de les retallades, el deute, Terra Lliure i l’Operació Garzón. Aquest cicle vol donar un espai per a la reflexió i difusió d’iniciatives els dijous de juliol, atès que la que la intensitat de les mobilitzacions baixa al llarg de l’estiu. La programació és la següent:

5 de juliol

Presentació de la pel·lícula 'INTERFERÈNCIES. La crisi del deute' amb Jesús Carrión, economista de l'Observatori del Deute en la Globalització. 10 de la nit, a la Plaça de les Peixateries Velles.

12 de juliol

Presentació del llibre 'Terra Lliure. Punt de partida' a càrrec d'en Pep Musté i Joan Rocamora, militants de MDT. A les 8 del vespre a la Biblioteca Municipal Joan Vinyoli.

19 de juliol

Xerrada-debat sobre les retallades en l'educació primària, secundària i universitats  amb en Xavier Díez  (USTEC), Anna López (C.C.O.O. i SOS educación) i un representant de SEPC. A les 8 del vespre al Parc de Sant Salvador.

26 de juliol

Presentació del documental 'Operació Garzón contra l'independentisme català' amb la presència d'en Carles Bonaventura, encausat el 1992. A les 10 de la nit, a les Peixateries Velles.

En el cas de pluja els actes es faran a la Biblioteca Municipal Joan Vinyoli.